مهارت آموزی بیش از ۴۹ هزار البرزی در رشته های فنی و حرفه ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت؛ ۴۹ هزار و ۲۴۵ نفر از مردم استان البرز در ۱۲ ماهه سال ۹۸ از آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، تقی غیاثی تبار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: این آموزش‌ها در راستای توانمندسازی اقشار مختلف استان، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و رفع معضل بیکاری صورت گرفته که از این مقدار، ۱۹ هزار و ۵۲۸ نفر در بخش دولتی و ۲۹ هزار و ۷۱۷ نفر در بخش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای تحت نظارت این اداره کل بوده است.

غیاثی تبار افزود: آموزش‌های بخش دولتی در مراکز ثابت ۹ هزار و ۴۳۸ نفر، دوره سیار شهری یک هزار و ۸۳۲ نفر، دوره سکونتگاه غیر رسمی ۵۷۲ نفر، دوره روستا ۶۶۶ نفر، دوره پادگان یک هزار و ۱۲۴ نفر ، دوره زندان یک هزار و ۷۲۶ نفر ، دوره عشایر ۳۳ نفر ، دوره صنایع (ضمن کار، اصناف، بین و جوار کارگاهی) دو هزار و ۵۸۸ نفر ، دوره مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی ۳۸۹ نفر، دوره مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ۴۲۶ نفر دوره و مهارت آموزی در محیط کار واقعی ۷۳۴ نفر بوده است.

او گفت: در خوشه‌های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی، جمعاً ۲۹ هزار و ۷۱۷ نفر از آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این مدت بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام /ر. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.