فرماندار شهرستان قزوین:

نظارت‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت قزوین تشدید می‌شود

فرماندار شهرستان قزوین گفت: برای تداوم سلامت در جامعه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نظارت‌های بهداشتی به صورت مستمر از جایگاه‌های سوخت در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین با حضور در جایگاه‌های سوخت سطح شهر قزوین بر لزوم نظارت بازرسان بر نحوه‌ی سوخت گیری تاکید کرد و گفت: تیمی متشکل از نمایندگان فرمانداری، دادستانی، بهداشت محیط و نیروی انتظامی این اماکن را بازرسی و در صورت مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی پس از تنظیم صورتجلسه در محل با متخلفین از سوی دستگاه قضا برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

شفیعی افزود: کنترل مضاعف و نظارت مستمر به لحاظ رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا بر جایگاه‌های انتقال سوخت در شهرستان قزوین انجام می‌شود.

او اضافه کرد : اپراتور‌ها برای پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری باید خود اقدام به سوخت گیری کنند که متاسفانه این موضوع تاکنون در حد مطلوبی انجام نشده است.

او جایگاه‌های سوخت را یکی از اماکن عمومی پرخطر و مستعد برای انتقال ویروس کرونا دانست و یادآورشد: براساس دستور صادره از سوی فرمانداری مقرر شده در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس جایگاه‌های سوخت برای گندزایی محیط اقدام کنند.

فرماندار شهرستان قزوین از مردم خواست تا هنگام سوخت گیری وجه نقد پرداخت نکنند و برای کاهش تردد در جایگاه‌های سوخت و پیشگیری از این بیماری، به صورت کامل سوخت گیری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.