معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت: ورودی مراکز تفریحی خراسان‌جنوبی سیزده فروردین مسدود است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: تعطیلی واحد‌های صنفی یکی از اقدامات ضروری برای حفظ سلامت مردم در شرایط فعلی است که خوشبختانه در این زمینه با همکاری خوب اصناف در خراسان جنوبی رو به رو بودیم.

 او با بیان اینکه از دیگر مسائل مهم در راستای اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی جلوگیری از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به استان است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته از ورود ۱۰۳ خودرو با پلاک غیر بومی به خراسان‌جنوبی جلوگیری شده است.

خوش خبر با اشاره به اینکه از خروج ۵۹ دستگاه خودرو از خراسان‌جنوبی نیز جلوگیری شده است، ادامه داد: همچنین ۱۳ خودرو به دلیل تخلف از اجرای این طرح از سوی نیروی انتظامی جریمه شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی‌ افزود: سیزده به در امسال اگر مانند سال‌های گذشته با همان سنت‌های مرسوم صورت گیرد تهدیدی برای سلامت مردم است و از این جهت در این زمینه نیازمند همکاری عموم جامعه هستیم.

او گفت: هر چه قدر همکاری و همیاری مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بیشتر شود، کاهش شیوع بیماری کرونا زودتر میسر و سلامت مردم تأمین خواهد شد.

خوش‌خبر یادآور شد: موضوع ایجاد انسداد ورودی‌های مراکز تفریحی، پارک‌ها و مکان‌های دیگر برای ممانعت از ورود افراد به این فضا‌ها در روز طبیعت از سیاست‌های طرح فاصله گذاری اجتماعی است که در خراسان جنوبی نیز با شدت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.