فرماندار اردبیل:

تشدید محدودیت‌های تردد در ۱۳ فروردین؛ خروجی‌های اصلی و فرعی اردبیل مسدود می‌شود

فرماندار اردبیل از انسداد خروجی و ورودی‌های اصلی شهر اردبیل خبر داد و گفت: طی امروز و فردا ۱۳ فروردین محدودیت‌های تردد در اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طی امروز و فردا ۱۳ فروردین‌ماه در داخل شهر اردبیل محدودیت تردد اعمال خواهد شد که این محدودیت‌ها در روز ۱۳ فروردین‌ماه تشدید می‌شود.

او افزود: به شهرداران و بخشداران مرکزی اردبیل، هیر و ثمرین، اعمال محدودیت‌های ترافیکی و تردد ابلاغ شده است.

فرماندار اردبیل ادامه داد: علاوه بر محدودیت‌های تردد در داخل شهر، از ظهر امروز تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه کلیه خروجی‌های اصلی و فرعی شهرستان اردبیل مسدود خواهد شد.

امامی یگانه تصریح کرد: ۷۰ نقطه با همکاری عوامل انتظامی و راهور، اعمال محدودیت تردد می‌شوند و ورودی‌های شورابیل برای امروز و فردا ۱۳ فروردین‌ماه مسدود شده که در نتیجه مردم از هرگونه حضور در تفرجگاه‌ها پرهیز نمایند.

او گفت: در صورت همکاری مردم، بر ویروس کرونا غلبه خواهیم کرد که از مردم عزیز درخواست می‌کنیم برنامه روز ۱۳ فروردین‌ماه خود را به اولین جمعه بعد از شکست کرونا موکول نمایند که قطعاً برای این مورد در وقت مناسب برنامه ویژه‌ای ترتیب خواهیم داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار