ورود به بوستان‌های روستایی و عرصه‌های جنگلی استان سمنان ممنوع اعلام شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا ورود به بوستان‌های روستایی و عرصه‌های جنگلی استان سمنان ممنوع اعلام شد.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت:  ممنوعیت ورود به بوستان‌های روستایی و عرصه‌های جنگلی استان سمنان بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

او افزود: نیرو‌های یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری در سراسر استان سمنان در حال آماده باش هستند و یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری ستاد مبارزه با کرونا از ورود افراد به همه پارک‌های جنگلی مخصوصا جنگل ابر شاهرود، جنگل‌های مناطق شمالی شهرستان مهدیشهر و بوستان‌های روستایی جلوگیری بعمل خواهند آورد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان همچنین از عموم مردم استان سمنان درخواست کرد: در پی شیوع کرونا و حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه تا عادی شدن شرایط از رفتن به عرصه‌های مذکور بخصوص در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه که روز طبیعت نامگذاری شده جداً خودداری نموده و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این ایام فقط در منازل خود بمانند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار