۱۲ فروردین؛

روز به ثمرنشستن خون شهیدان و روز بعثت انقلاب است

امام جمعه اندیکا گفت: ۱۲ فروردین، روز به ثمرنشستن خون شهیدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفین و حاکمیت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در روز دوازده فروردین سال ۵۸ مردم همیشه در صحنه و آگاه و هوشیار ایران، با انسجام و توکل به خدا، با شرکت در همه پرسی و مشارکت قاطع خود در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار خود را به جهانیان به نمایش گذاشتند و با رای۹۸/۲ درصدی به جمهوری اسلامی، عمق عشق و ارادت خود را به این نظامِ مقدس، نشان دادند و نظام سیاسی کشور پس از ۲ هزار و ۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به اولین نظامِ مردم سالارِ دینی، تغییر یافت.

او افزود: ۱۲ فروردین، روز به ثمرنشستن خون شهیدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفین و حاکمیت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران و روز شکفتن گل اسلام بر شاخسار زمان و نویدبخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی بر شما مردم عزیز و همه ملت قهرمان و شجاع ایران مبارک باد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر یک ملت مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار، توانست برای اولین بار بعد از دوران صدر اسلام یک حکومت و نظامی که دارای دو خصوصیتِ مردمی بودن و الهی بودن است را شکل دهد. نظامی که برای مدیریت جهان گفتمانی جدید بر مبنای مردم سالاری دینی معرفی کرد که همین امر بر مستکبران و زور گویان عالم، خوش نیامد و باعث شد، در طولِ بیش از چهل سال، با انواع جنگ‌های مختلف، اعم از نظامی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و رسانه ای، با آن به خصومت بپردازد که البته به مدد الهی و رهبریِ حکیمانه‌ی ِ امامَینِ انقلاب و صبر و استقامتِ مردم، در تمام این رویارویی‌ها پیروز میدان، ملت سلحشور ایران بوده است و به توفیق الهی از این به بعد هم پیروز خواهد بود و ان شاءالله با زمینه سازیِ طلوعِ خورشیدِ ولایتِ عظمی (عج) پرچم این نظام مقدس را به صاحب اصلی آن مهدی آل محمد (عج) تحویل خواهند داد.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: به امید آنکه مسئولان و خدمتگزاران، قدرِ این ملتِ بابصیرت، صَبار و شکور را بدانند و با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال یعنی جهش تولید، برای گره گشاییِ اقتصادی و معیشتیِ این ملت با غیرت، شب از روز را نشناسند.

این مقام مسئول ادامه داد: امیدوارم مردم عزیزمان با توجه کردنِ به توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی ودر خانه ماندن در تعطیلاتِ در پیش رو، از جمله ۱۳فروردین، موجبات قطع زنجیره انتقال این ویروس بسیار خطرناک و کشنده را فراهم نمایند.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.