فرمانده قرارگاه نجف در عملیات دفاع بیولوژیکی استان ایلام خبر داد؛

انجام رزمایش دفاع بیولوژیکی در ایلام

فرمانده قرارگاه نجف در عملیات دفاع بیولوژیکی استان ایلام گفت: از صبح امروز در استان ایلام عملیات دفاع بیولوژیکی آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف صبح امروز در عملیات دفاع بیولوژیکی استان ایلام گفت: افتخار فرزندان بسیجی و پاسداران این ملت این است که از ابتدای پیروزی انقلاب در رکاب حضرت امام (ره) و امروز در خدمت رهبر انقلاب در هر صحنه که نیاز بوده حضور پیدا کرده و خواهند کرد.

او افزود: این افراد در دفاع از اعتقادات و ملت لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

فرمانده قرارگاه نجف، تصریح کرد: بسیج و سپاه متعلق به ملت بزرگ و انقلابی ایران هستند و در خدمت این ملت در صحنه‌های مختلف خواهد بود.

سردار عظیمی ادامه داد: امید است بتوانیم در تداوم راه شهدا صادقانه در خدمت ملت عزیزمان باشیم از تمامی عزیزان حاضر در صحنه تشکر می‌کنیم.

او بیان کرد: از صبح امروز عملیات دفاع بیولوژیکی در استان ایلام آغاز شده است.

در ادامه سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، گفت: شورای تامین، استاندار ایلام، شورای اداری و ستاد مقابله با ویروس کرونا و صاحبان رسانه اقدامات مناسبی برای مقابله با این ویروس در ایلام انجام داده‌اند.

او افزود: از قرارگاه نجف به خاطر عملیات امروز قدردانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: نیرو‌ها تا لحظاتی دیگر بر اساس بلوک بندی‌های مشخص در حوزه ماموریت حضور پیدا می‌کنند روز گذشته هم در ایوان و چوار گندزدایی انجام شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: لشکر۲۹ حضرت نبی کرمانشاه، قرارگاه نجف، تیپ تکاور انصار الرسول (ص) جوانرود، تیپ مردم پایه انصارالحسین همدان، گروه ۶۲ توپ خانه و پدافند مومنون، مرکز بهداری غرب نیروی زمینی در این عملیات حاضر هستند.

سردار شاکرمی بیان کرد: در کنار یگان‌های مستقر در میدان امروز ارگان‌های آبفا شهری و روستایی بهداشت و درمان و هلال احمر نیز حاضر هستند.

منبع : فارس

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.