موکب‌های استان مرکزی فعال در پیشگیری و درمان بیماری کرونا

موکب‌های اربعین حسینی استان مرکزی در پیشگیری و درمان بیماری کرونا اقدامات موثری داشته اند.

موکب‌های استان مرکزی فعال در پیشگیری و درمان بیماری کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه توزیع میان وعده‌های اهدایی موکب جاماندگان کربلا شهرستان ساوه در جمع خادمین این موکب از مشارکت موثر موکب‌های اربعین حسینی در پیشگیری و درمان بیماری کرونا  قدردانی کرد.

آقازاده با بیان اینکه فعالیت موکب داران از بهترین تجربیات کشور در خدمت رسانی خالصانه به مردم است افزود: ورود موکب‌های استان مرکزی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمانی و نیز ایمن سازی محیط شهری با ضدعفونی معابر تحول اساسی را در مبارزه با بیماری ویروس کرونا ایجاد کرد.

در جریان بازدید استاندار مرکزی از بیمارستان شهید چمران ساوه خادمین موکب جاماندگان کربلا اقدام به توزیع میان وعده شامل میوه، آب میوه، کیک و اقلام فرهنگی بین بیماران کرونایی و کادر درمانی کردند.

توزیع میان وعده بین بیماران کرونایی و کادر درمانی و ایستگاه‌های غربالگری، اهدای نزدیک به ۱۰ هزار عدد آب معدنی، تامین بخشی از اقلام حفاظتی بهداشتی پرستاران و اقشار آسیب‌پذیر، توزیع غذای گرم بین گروه‌های جهادی مشارکت کننده در ضدعفونی شهری بخشی از فعالیت‌های موکب جاماندگان کربلاست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.