مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

پویش ملی احسان سلامت از قم آغاز شد

ترکمانه گفت:پویش ملی احسان سلامت به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)امروز در قم آغاز شد و در پنج استان دیگر ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد ترکمانه،مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت:پویش ملی احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام با اهدای ۱۰ هزار بسته بهداشتی صبح امروز از قم آغاز شد.

او افزود:این پویش ملی به همت ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت از قم آغاز شده است و پس از قم در پنج استان دیگر از جمله مازندران و گیلان ادامه خواهد یافت.

ترکمانه عنوان کرد: این ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده است که در مناطق کم برخوردار و در معرض خطر قم توزیع خواهد شد.

او ارزش این ۱۰ هزار بسته را یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به هر میزان که مردم در تامین اقلام شرکت کنند ستاد اجرایی فرمان امام هم به همان میزان مشارکت خود را افزایش خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکید کرد مردم می‌توانند از طریق کد دستوری ستاره ۴۰۳۰ ستاره سه مربع یا سایت دنیای سان به نشانی احسان دات آی آر در تامین اقلام بهداشتی مشارکت کنند.

او گفت: همه این اقلام در کارخانجات وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تولید شده است.

ترکمانه همچنین از تماس سامانه ۴۰۳۰ با مردم به منظور غربالگری همه مردم خبر داد و از آنان خواست در این زمینه همکاری جدی داشته باشند.

او ادامه داد: ۲۲۰۰ پزشک و پرستار در این زمینه به صورت جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

در مراسم آغاز اجرای این پویش تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) ستاد اجرایی فرمان امام را به تأثیر از امام راحل پیشگام در امور خیر دانست و کار آنان را در زمینه رسیدگی به محرومان ارزشمند توصیف و از خدمات آنان قدردانی کرد.

آیت‌الله سعیدی همچنین با تجلیل از کادر پزشکی کشور گفت: پزشکان و پرستاران لباس سفید بر تن کردند تا ملت ما لباس سیاه نپوشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار