یک میلیارد لوازم خانگی قاچاق در" خرم آباد" کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد"خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد"خبر داد.

سید علی میر احمدی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در پی دریافت خبر از منابع مخبرین در خصوص عبور یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار قاچاق، اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا آگاهی لرستان به محور خرم زال اعزام و در مقابل پاسگاه بدرآباد به یک دستگاه خودرو کامیون کاویان مشکوک که با هماهنگی مقام قضائی آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بررسی از خودرو توقیفی، یک دستگاه یخچال هیتاچی ساخت کشور تایلند و تعداد ۴ هزار و ۵۶۰ عدد لوازم آشپزخانه از نوع ظروف پلاستیکی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی که به طرز ماهرانه ایی درانت‌های کابین با استفاده از نصب ورق فلزی از جنس اتاق، جاساز کرده بود، کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان در پایان با اشاره به اینکه ارزش کارشناسی کالا‌های مکشوفه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورده شده است، تصریح کرد: متهم برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.