خبر خوش برای سرخپوشان/ مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود

مسئولان تیم‌های فوتبال انگلیسی حاضر در لیگ برتر تصمیم دارند ادامه رقابت‌ها را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مسابقات ورزشی به حالت تعلیق در آمدند. یکی از لیگ‌های فوتبالی که مسابقات آن را به خاطر این ویروس متوقف شد، لیگ برتر انگلیس بود. مسابقات این لیگ تا ۳۰ آوریل متوقف شده است.

خبر خوش برای سرخپوشان/ مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود

نمایندگان هر ۲۰ تیم حاضر در لیگ جزیره با ریچارد مسترز مدیر لیگ جزیره به صورت ویدیو کنفرانس یک جلسه برگزار کردند و همگی خواهان این بودند تا مسابقات لیگ جزیره از ماه مه از سر گرفته شود.

مسئولان تیم‌ها تصمیم گرفتند به هر شکل ممکن مسابقات لیگ جزیره از تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه از سر گرفته شود، حتی اگر مجبور به برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران باشند. این درحالی است که وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرده است که محدودیت‌های رفت و آمدی به خاطر شیوع ویروس کرونا تا مهر ماه ادامه خواهد داشت.

علت اصلی این امر ضرر مالی باشگاه‌ها است. اگر رقابت‌های لیگ جزیره پخش نشود تیم‌ها به طور کلی ۷۵۰ میلیون پوند ضرر می‌کنند. این مبلغ حدودا معادل ۱۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان است. از دست دادن این درآمد هنگفت ضربه بزرگی به فوتبال انگلیس وارد خواهد کرد.

باید دید مسئولان انگلیسی در نهایت منفعت جمعی را در نظر می‌گیرند و یا با جان بازیکنان بازی کرده و جیب‌های خود را پر از پول می‌کنند. در صورت ادامه یافتن لیگ جزیره بدون شک هواداران تیم فوتبال لیورپول از همه خوشحال‌تر خواهند بود، چرا که به ۳ دهه ناکامی در کسب عنوان قهرمانی خود پایان می‌دهند. آخرین قهرمانی تیم لیورپول در لیگ جزیره به سال ۱۹۹۰ باز می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار