اماکن عمومی سطح شهر یزد تعطیل است

شهردار یزد گفت: تمام پارک ها، بوستان ها، و اماکن عمومی شهر یزد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و با توجه به مصوبه کمیته پیشگیری و مقابله از شیوع کرونا، تمام پارک ها و بوستان ها، تفرجگاه ها و اماکن عمومی شهر یزد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

عزیزی بیان کرد: تعطیلی این اماکن از دوازدهم اسفند ماه پارسال آغاز شده است،  ورودی پارک ها و بوستان ها مسدود شده و توسط نگهبانان و یگان حفاظت شهرداری از ورود به شهروندان جلوگیری می شود.

او ادامه داد: با توجه به روز طبیعت و افزایش احتمال حضور شهروندان در بوستان های شهری، تمهیدات ویژه ای به مناطق شهرداری ارسال شده که بر مبنای آن با اقدامات پیشگیرانه بیشتری نسبت به گذشته ممنوعیت ورود شهروندان به بوستان ها به طور قابل توجهی تشدید می شود

شهردار یزد از شهروندان خواست توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و از برنامه ریزی برای خروج از منزل و حضور در بوستان های در روز طبیعت خود داری کنند .

عزیزی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، توقف وسایل نقلیه اطراف پارک ها ممنوع است و خودورهای پارک شده توس راهنمایی و رانندگی پانصد هزار تومان جریمه و به مدت یک ماه توقیف می شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار