۳۰ هزار نفر در کهگیلویه علیه ویروس‌کرونا غربالگری شد

فرماندار کهگیلویه گفت: تاکنون ۳۰ هزار نفر در این شهرستان در مبادی ورودی و خروجی با همکاری جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان علیه ویروس کرونا غربالگری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه گفت: : از ۱۶ اسفند ۹۸ پست غربالگری و تب سنجی در ورودی شهر دهدشت از سمت بهبهان و گچساران دایر شد.

او بیان کرد: برای جلوگیری از ورود افراد مشکوک به ویروس کرونا نیرو‌های جمعیت هلال احمر با برپایی چادر در سه شیفت هشت ساعته به همراه کارکنان شبکه بهداشت اقدام به سنجش تب افراد می‌کنند.

اتابک تصریح کرد: برای قطع شیوع زنجیره کرونا نیرو‌های انتظامی و بسیج با حضور در این پست در کنار نیرو‌های جمعیت هلال احمر از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری می‌کنند.

او از همکاری جمعیت هلال احمر در تامین تجهیزات امدادی و بهداشتی مورد نیاز نیرو‌های مستقر در پایگاه تب سنجی تقدیر کرد.

اتابک تصریح کرد:برای جلوگیری از ورود افراد غیر بومی تاکنون بیش از ۱۵ هزار خودرو از سوی نیرو‌های نظامی مورد بازرسی قرار گرفته است.

فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: با استقرار نیرو‌های منابع طبیعی در این پست از کوچ زودرس عشایر نیز جلوگیری خواهد شد.

اتابک تصریح کرد: در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردیگ تمام محور‌های مواصلاتی و مکان‌های گردشگری برای قطع زنجیری شیوع کرونا مسدود خواهد شد.

او گفت: نیاز است مردم با ماندن در خانه علاوه بر تامین سلامت خود و جامعه مسئولان را برای شکست کامل ویروس کرونا همکاری کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.