رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلس راهور ناجا خبر داد؛

کاهش ۳۰ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته

سرهنگ رحمانی از کاهش ۳۰ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کاهش ۳۰ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلس راهور ناجا اظهار کرد: پیرو ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، امروز ۱۳ فروردین ماه مقررات سختگیرانه‌تری نسبت به تردد وسایل نقلیه و بیتوته افراد در پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها توسط نیروی انتظامی و برخورد با خودرو‌هایی که دستور عمل‌های مربوطه را رعایت نمی کنند صورت می گیرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلس راهور ناجا افزود: با افرادی که این دستور العمل‌ها را نادیده می گیرند، بر اساس قانون جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف ۱ ماهه خودرو در نظر گرفته شده، لذا بر اساس توصیه‌های پزشکان و کادر درمانی، امروز کاهش تردد قابل توجهی را در سطح جاده‌های کشور داشتیم.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ درصد در جاده‌را شاهد بودیم، گفت: امیدواریم همکاری مردم تا بعد از ظهر امروز ادامه داشته باشد تا بتوانیم اقدام موثری را در قطع زنجیره این ویروس داشته باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلس راهور ناجا افزود: طبق بررسی‌ها از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا شب گذشته شاهد کاهش ۵۷ درصدی تردد‌های جاده‌ای بوده‌ایم.

سرهنگ رحمانی گفت: برای امروز نیز این کاهش بیشتر خواهد بود، اما بررسی روند و خروج از کلانشهر‌ها نشان می دهد که هنوز هم برخی از وسائل نقلیه‌ای که از کلانشهر‌ها خارج شدند هنوز بازنگشتند.

او بیان کرد: از ۱۰ تا ۳۰ هزار وسیله نقلیه هنوز به برخی از استان باز نگشتند و توصیه میکنم که شهروندان زمان بازگشت از سفر را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار