پلمب ۷۹ واحد صنفی متخلف در قزوین/ کاهش ۸۲ درصدی مصرف سوخت

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: ۷۹ واحد صنفی در قزوین با تخلف در طرح فاصله اجتماعی پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان، ۷۹ واحد صنفی به علت تخلف و بی‌توجهی به طرح که باهدف قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی شده بود، پلمب شدند.

حبیبی افزود: همچنین در این مدت ۱۷ خودرو توقیف و برای ۴۶ خودروی دیگر نیز جریمه قانونی اعمال شده است.

او اضافه کرد: ۱۴ تیم ناظر و کنترل کننده در ورودی‌های اصلی شهر و ۲۴ تیم دیگر نیز نقاط بین شهری مستقر شده است و به صورت مستمر روی تردد خودرو‌ها از نظر ابتلا به ویروس کرونا کنترل می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: بر اساس اقدامات انجام شده از سوی تیم‌های کنترلی و مستقر ۲۵ هزار و ۶۰۰ نفر تحت پایش و غربالگری ویروس کرونا قرار گرفتند و در صورت نیاز افراد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شدند.

حبیبی به کاهش ۸۲ درصدی مصرف سوخت در استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف سوخت روزانه در استان قزوین به ۵۴۵ هزار لیتر رسیده است که دلیل این کاهش تردد خودرو‌ها و همراهی مردم برای شکست ویروس کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: در خصوص واحد‌های توزیع کننده مواد غذایی و دارویی هیچ گونه تعطیلی صورت نگرفته  است و با ذخایری که انجام شده جای هیچ نگرانی وجود ندارد که امیدواریم شهروندان استان همچنان همکاری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.