برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجار درحریم راه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: گشت‌های مستمر راهداری در ایام نوروز با قوت ادامه دارد.

بررسی محورهای مواصلاتی و جاده های استان توسط نیروهای راهداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  با اشاره به گشت‌های مستمر جاده‌ای در تعطیلات نوروز بیان کرد: گشت‌های راهداری  همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی حضور مستمر در محور‌های استان داشته تا نسبت به مسدودی و مشکلات احتمالی محور‌ها اقدامات لازم را به کار گیرند.     

او با بیان اینکه یکی از اقدامات این گشت‌ها جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به حریم راه بوده است، گفت: با حضور گشت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، افراد متخلف شناسایی و با عوامل آن برخورد قانونی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر رعایت و احترام به قانون تأکید کرد: چنان‌چه افراد بدون هماهنگی و کسب موافقت از این اداره اقدام به ساخت و ساز در حریم قانونی راه اقدام کنند، عوامل راهداری بر اساس قانون ایمنی راه‌ها و با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تخریب تأسیسات و ساختمان‌های احداث شده و رفع همه آثار تجاوز به حریم راه اقدام خواهند کرد.

پرورشی خرم گفت: از حمایت‌های دستگاه قضائی استان در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تجاوز به حریم راه قدردانی می کنیم.

او احترام به قانونی ایمنی راه و حریم را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و بیان کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان تلاش کرده و با متخلفان نیز به شدت برخورد می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به اشاره به آمادگی راهداران در مانور ها، بیان کرد: راهدارن هماهنگ با دیگر ارگان‌های دخیل در سفر‌های نوروزی آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

پرورشی خرم  افزود: خوشبختانه با انجام این مانور سطح آمادگی‌ها و هماهنگی بین راهداران، پلیس و نیرو‌های امدادی افزایش یافت.

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.