دستگیری ۲ سارق و توقیف ۱۲۸ راس دام در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از شناسایی و دستگیری سارقان ۱۲۸ راس دام در نهاوند خبر داد.

دستگیری ۲ سارق و توقیف ۱۲۸ راس دام در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ شااحمدساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت:۲ نفر سارق سابقه دار احشام توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام علی الخصوص در چند ماه اخیر در سطح شهرستان نهاوند، انجام اقدامات قانونی لازم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: بر این اساس تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان با بهره گیری از اقدامات فنی و قانونی و به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی یک نفر متهم ۳۵ ساله سابقه دار احشام شدند.

ساکی ادامه داد:  پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای نامبرده را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: تیم پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم شناسایی شده را در محل اختفای وی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

او در ادامه بیان کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی متهم به ۷ فقره سرقت احشام که منجر به سرقت ۱۲۸ راس دام شده بود اعتراف و طی همین بازجویی‌ها  همدست سارق و مخفیگاه او نیز شناسایی شد.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه پلیس همدست وی را پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند، گفت: در نهایت هردو نفر سارق  پس از اعتراف به جرم خود با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و  روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه مالباختگان شناسایی شده اند، گفت: انجام اقدامات قانونی و قضایی در این خصوص در حال پیگیری است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.