افزایش نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با کرونا

۴۷ درصد مردم آمریکا در یک نظرسنجی جدید اعلام کرده اند از عملکرد دولت آمریکا در مقابله با ویروس کرونا ناراضی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید که از سوی نشریه پولیتیکو و مرکز نظرنسجی مورنینگ انجام شده است، نارضایی مردم آمریکا از عملکرد دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با ویروس کرونا افزایش یافته است.

این نظرسنجی که بلافاصله پس از اعلام ترامپ برای تمدید ۳۰ روزه دستورالعمل‌های فاصله اجتماعی برای کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا انجام شده، نشان می‌دهد که ۴۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این پیمایش معتقدند که دولت، اقدامات کافی برای مقابله با شیوع این ویروس انجام نداده است و تنها  ۴۰ درصد از مردم اقدامات دولت این کشور را کافی دانسته اند.

نظرسنجی‌ای که دو هفته پیش برگزار شده بود، نشان می‌دهد که ۴۳ درصد از مردم معتقدند که دولت اقدامات کافی در مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام نداده و ۳۹ درصد بر خلاف آن اعتقاد داشتند.

این در حالی است که مقامات وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار دادند انبار‌های ذخایر اضطراری تجهیزات پزشکی این کشور تقریبا خالی شده اند.

دکتر مایکل اوسترهولن، استاد دانشگاه مینه سوتا آمریکا اعلام کرد که دولت این کشور هیچ طرحی برای مقابله با ویروس کرونا ندارد.

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، یک فروند هواپیمای روسی حامل تجهیزات پزشکی عازم آمریکا شده است و مقامات آمریکا انتظار دارند هواپیمای روسیه امروز به آنجا برسد.

روز گذشته نیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: روسیه هواپیمای بزرگی که پر از تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ است به آمریکا ارسال کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار