مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان:

بیمارستان معتمدی گرمسار آخرین ایستگاه نسیم مهر رضوی شد

فرج‌الله وفادار گفت: طرح نسیم مهر رضوی بعد از چهار روز اجرا در سطح استان سمنان با حمل پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) در گرمسار به اتمام رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرج‌الله وفادار مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان بابیان اینکه خادم یاران آستان قدس رضوی استان سمنان در آخرین روز از اجرای طرح به گرمسار رفتند، گفت: این خادم یاران با تمسک به امام رضا (ع) و با پرچم متبرک گنبد بارگاه ملکوتی آن امام همام، به عیادت بیماران حاضر در بیمارستان معتمدی گرمسار رفتند.

او بابیان اینکه تقدیر از جامعه پزشکان و پرستاران دیگر بخش این برنامه معنوی بود، افزود: توزیع گلاب متبرک، نمک، ادعیه، غذای متبرک بین بیماران و آرزوی سلامتی برای آنان، پخش تصاویر بارگاه امام رضا (ع) و غیره در زمره بخش‌های این عیادت بود.

مسئول نمایندگی آستان قدس در استان سمنان بابیان اینکه عیادت از بیماران و آرزوی شفای عاجل محور این برنامه معنوی است، گفت: نسیم مهر رضوی در شاهرود، سمنان، دامغان و گرمسار به اجرا درآمد.

وفادار بابیان اینکه کادر درمان در جبهه مبارزه با این ویروس سختی‌ها و مشقات فراوانی را به دوش می‌کشند، ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد روحیه معنوی در بین کادر درمان و بیماران کرونایی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار