رئیس خبرگزاری صداوسیما در توئیتر مطرح کرد؛

وقتی ایران برای ترامپ از نیویورک عزیزتر می‌شود!

سید مهرداد سیدمهدی با انتشار توئیتی نسبت به انتظار ترامپ برای درخواست کمک ایران برای مقابله با کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیری جهانی با این بیماری، در حال حاضر مهم‌ترین هدف هر کشور و حکومتی، پیروزی بر کرونا و پیدا کردن راهی برای درمان و یا جلوگیری از ابتلا به آن است تا دوباره همه چیز در جهان به شکل عادی و گذشته خود برگردد.

در این میان، کشور ما علاوه بر تمام سختی‌های ناشی از کرونا، متأسفانه به دلیل تحریم‌های ظالمانه و به دور از انسانیت در ارتباط با مواد دارویی، با مشکل‌هایی روبرو است، این در حالی است که کشورهای دوست و همراه ایران، بارها از امریکا خواستند تحریم‌ها را برای ایران لغو کند که نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه رئیس جمهور امریکا شدت تحریم‌ها را علیه ایرانف شدیدتر هم کرد. حالا همین فرد که کشورش  بخاطر کرونا در وضعیت نامناسبی قرار داشته و آمار مبتلایان  یک شهر آن نیز از مبتلایان چین بیشتر است، در حالی که حاضر نشده هیچ تحریمی را بر ایران لغو کند، حالا ژست انسان‌دوستانه گرفته و منتظر است ایران برای درخواست کمک به آن‌ها زنگ بزند.

در پی همین اتفاق، سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما، توئیتی در حساب شخصی خود منتشر کرده و نوشت:

‏" ترامپ هم رد داده. گفته تمام کاری که ایرانی ها باید بکنند این است که زنگ بزنند و ا ز ما درخواست کمک کنند. جناب متوهم ، تعداد مبتلایان ایالت نیویورک از تعداد مبتلایان چین یک و نیم میلیاردی زده بالا."

.


بیشتر بخوانید: جمله‌ای عجیب بر تابلویی در تل‌آویو!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۲۱:۲۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ترامپ قمارباز از ایران و ایرانی جماعت عقده دارد مرگ بر ترامپ