مردم سمنان فاصله‌گذاری اجتماعی را همچنان رعایت کنند

استاندار سمنان با اشاره به همراهی شهروندان استان در روز طبیعت با ماندن در خانه، گفت: مردم همچنان اصول فاصله‌گذاری اجتماعی را برای رفع ناملایات رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر در پیامی استاندار سمنان با اشاره به همراهی شهروندان استان در روز طبیعت با ماندن در خانه، گفت: سیزدهم فروردین ۱۳۹۹ در استان سمنان، به مدد خداوند سبحان و همراهی بسیار خوب مردم قانون‌مدار و بااخلاق، به جلوه‌ای ناب و بی بدیل از مشارکت و همراهی آحاد مختلف مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نمادی از توکل به خداوند سبحان و صبر در برابر ناملایمات تبدیل شد.

او تاکید کرد: برخورد لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از مردم عزیز و ارجمند استان که با توجه کامل به مقررات و ضوابط اعمال شده، با ماندن در خانه و پرهیز از سفر به مناطق سیاحتی و گردشگری، تجربه‌ای نو در همکاری و همدلی تمام ایرانیان خلق نمودند ابراز نمایم.

استاندار سمنان در این پیام افزود: همچنین از تلاش پیگیر و چشمگیر نیروی انتطامی و تمامی عزیزانی که در به وجود آمدن این خاطره دلنشین یاریگر بودند قدردانی و آرزو می‌کنم با استمرار همکاری مردم و تلاش نیرو‌های بهداشت و درمان به زودی شاهد ریشه‌کنی این بیماری باشیم و دوباره جلوه‌های دلنشین شادی و نشاط را از جای جای وطن نازنین و استان بافرهنگ سمنان نظاره گر باشیم.

بر اساس خبر رییس پلیس راه استان سمنان درباره ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در محور‌های سمنان بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی، شهروندان این استان در روز طبیعت به توصیه‌ها عمل کردند و تردد در جاده‌های این استان ۹۰ درصد کاهش داشت.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.