تولید ۲۳ هزار ملزومات بهداشتی در ۴ هنرستان خراسان جنوبی

۴ هنرستان خراسان جنوبی، تا کنون ۲۳ هزار ملزومات بهداشتی برای مقابله با کرونا تولید کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  واقعی ، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی تولید ۲۳ هزار ملزومات بهداشتی در ۴ هنرستان خراسان جنوبیاستان ۴ کارگاه در هنرستان‌های استان در خصوص تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی مورد نیاز استان فعالیت می‌کنند.

او در بازدید از کارگاه تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستای هنرستان کوثر بیرجند، افزود: در این کارگاه‌ها همکاران کارآموز استان در حرکتی جهادی مشغول تهیه و تولید روزانه هزار و ۸۰۰ عدد از ملزومات بهداشتی و بیمارستانی برای مبارزه با یروس کرونا هستند.

 واقعی با اشاره به تولید ساق دست بهداشتی از ۷ اسفند برای پرسنل بیمارستان، رو بالشتی بیمار و ماسک، توسط فرهنگیان ودبیران هنرستان ها‌ی استان گفت: در این کارگاه‌ها قریب ۲۵ هزار ماسک، ساق دست بهداشتی و رو بالشتی تولید شده و در اختیار ستاد مرکزی مبارزه با کرونای استان قرار گرفته است.

او گفت: هم اکنون هنرستان‌های کوثر بیرجند، قدسیه اسفدن، عقیله بنی هاشم (س) و حکمت قاین در این امر خیر و خداپسندانه پیش قدم بوده‌اند و سایر هنرستان‌های استان نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.