۴ بیمارستان گلستان عاری از مبتلایان کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از ابتدای اسفند تا کنون هیچ وقت اورژانس بیمارستان صیاد شیرازی گرگان به این خلوتی نبوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان امروز در مصاحبه‌ای خبری گفت: شدت بیماری در کشور و به تبع آن در گلستان کاهش یافته و خداروشکر شاهد آن هستیم که از ابتدای اسفند تا کنون تعداد بستری‌ها در برخی بیمارستان ها از جمله صیاد شیرازی گرگان که پایلوت کرونا بوده به این خلوتی نبوده است.

او آخرین تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در گلستان را تا امروز پنج شنبه ۱۴ فروردین ۲۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: البته ممکن است تعداد افراد فوت شده بیشتر باشد، اما هنوز به علت آماده نشدن آزمایش‌ها نمی‌توان نظر قطعی داد، اما به محض آماده شدن آزمایش‌ها نتایج اعلام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین گفت: از ابتدای اسفند تا کنون ۵ هزار و ۴۰۰ نفر در ۱۶ بیمارستان گلستان بستری شده اند که ۱۳۰۰ نمونه آزمایش برای تشخیص فرستاده است.

دکتر فاضل ادامعه داد: خوشبختانه اکنون در ۴ بیمارستان گلستان اصلا بیمار مبتلا به کرونا بستری نداریم و اگر بخواهیم دیگر شهرستان‌ها نیز به این روند برسند فقط باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم و قرنطینه خانگی را جدی بگیریم.

او تا کید کرد: مردم گلستان برای حفظ جان خود همچنان به نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت توجه دقیق کنند تا به سلامت از این بحران عبور کنیم.
 

انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.