پیام تسلیت معاون حاج میرزا محمد سلگی در عملیات کربلای ۵

خانواده سردار شهید حیدر سهرابی معاون حاج میرزا محمد سلگی در عملیات کربلای ۵ در پی عروج ملکوتی این سردار جانباز پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت معاون معاون حاج میرزا محمد سلگی در عملیات کربلای ۵به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،خانواده سردار شهید حیدر سهرابی معاون حاج میرزا محمد سلگی در عملیات کربلای ۵ در پی عروج ملکوتی این سردار جانباز پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام به شرح ذیل است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
سلام‌علیکم
خبر عروج ملکوتی سردار سرتیپ جانباز و فرمانده دلاور حاج میرزا محمد سلگی موجب تألم و تأثر همرزمان و بخصوص خانواده اینجانب شد.
فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار ملت انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.
یقینا حضور، تلاش و مجاهدت‌های آن جانباز و خادم‌الحسین (ع) و مجاهد نستوه در دوران هشت سال دفاع حماسه و ایثار، حراست و پاسداری از میهن اسلامی در برابر تهاجم استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی ایران و بعد آن سرکشی به خانواده‌های شهدا و حضور در همه محافل و یادواره شهدا در کارنامه اعمال این شهید عزیز ثبت و ضبط و در نزد پروردگار صاحب ذوالجلال محفوظ و مأجور است.
اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده شهید حیدر سهرابی فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است؛ سردار میرزا محمد سلگی فرمانده گردان ۱۵۶ حضرت ابوالفضل (ع) نهاوند و مسئول ستاد لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) در عملیات مرصاد بود که در عملیات والفجر ۵ مجروح شد.
وی به علت عوارض ناشی از استنشاق گاز‌های شیمیایی دوران دفاع مقدس و جراحات جانبازی چند روزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی همدان بستری بود که صبح امروز به یاران شهیدش پیوست.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار