تحویل ۸۸۳ مورد اشیای جا مانده در تاکسی‌ها به سازمان تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: تاکسیرانان پارسال ۸۸۳ مورد اشیای جا مانده در تاکسی را به واحد اشیای گمشده این سازمان تحویل دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به تحویل ۸۸۳ مورد اشیای جا مانده در تاکسی‌ها به این سازمان گفت: این اقلام شامل کیف پول، وجه نقد، عینک، عابربانک، کارت ملی، دفترچه بیمه، چتر، لباس، گوشی تلفن همراه، ساعت و ده‌ها مورد وسایل دیگر است و اشیای تحویل شده، در انبار واحد اشیای گمشده به مدت یک سال شرعی نگهداری شده و در صورت تماس یا مراجعه صاحبان اقلام، به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

عرشیان گفت: از میان این اقلام، ۴۱۱ مورد به صاحبان آن‌ها و ۶۴ فقره کارت شناسایی شامل عابربانک، کارت ملی و شناسنامه به اداره پست و اداره ثبت احوال تحویل داده شده است تا برای صاحبانشان ارسال شود.

این مسئول ادامه داد: موارد باقی مانده هم که پس از گذشت یک سال شرعی، صاحبان آن‌ها به سازمان تاکسیرانی مراجعه نکرده اند و هیچ گونه نشانه‌ای برای شناسایی صاحبان آن‌ها وجود ندارد، به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده می‌شود تا در اختیار نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد قرار گیرد.

عرشیان افزود: شهروندانی که اشیای خود را داخل تاکسی‌ها جا می‌گذارند، می‌توانند در ساعت اداری با واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱ یا شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۵ تماس بگیرند و مشخصات وسایل جا مانده را با شماره تماس خود به مسئول واحد اشیای گمشده اعلام کنند تا در صورت پیدا شدن اشیا توسط تاکسیرانان، در سریع‌ترین زمان ممکن به آنان بازگردانده شود.

او به همشهریان توصیه کرد که در تردد‌های درون شهری خود همواره از تاکسی استفاده کنند، زیرا تاکسی همچنان امن‌ترین وسیله سفر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.