اهدای ماسک و لباس محافظتی به مراکز درمانی مراغه

۱۱ هزار عدد ماسک و لباس محافظتی به مراکز درمانی مراغه اهدا شد.

اهدای ماسک و لباس محافظتی به مراکز درمانی مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،  تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه  گفت:۱۱ هزار عدد ماسک و لباس محافظتی به مراکز درمانی مراغه اهدا شد.

او افزود: این تعداد ماسک و لباس به همت اعضای کانون توسعه مراغه و خیرین تامین و در اختیار دانشکده علوم پزشکی مراغه قرار گرفته است.

 تنومند گفت: خیرین در این بسته حمایتی هفت هزار عدد ماسک سه لایه، دو هزار و ۸۰۰ عدد ماسک N۹۵ و ۵۴۰ عدد لباس محافظتی به این دانشکده اهداء کرده اند.

او افزود: خیرین برای تامین این اقلام یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه کرده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: مجمع خیرین سلامت شهرستان مراغه نیزیک هزار و ۶۰۰ عدد ماسک N۹۵ برای رفع نیاز‌های مراکز درمانی دانشکده اهدا کرده اند.

تنومند افزود: خیرین شهرستان همواره در کنار ما بوده اند و در این روز‌های بحران بیش از پیش یاریگر بوده اند، اما واقعیت این است که با در نظر گرفتن نوع درگیری حال حاضر بهداشت و درمان ما هنوز به یاری و همراهی بیشتر این عزیزان نیازمندیم.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: خیرین از ابتدای شروع کرونا نزدیک به ۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در اختیار این دانشکده قرار داده اند.

او گفت: خیرین بیشتر ماسک، دستکش ولباس‌های محافظتی به مراکز درمانی و بهداشتی مراغه اهدا کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار