دستگیری ۶ نفر کلاهبردار و کشف ۲۷ فقره کلاهبرداری در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ نفر کلاهبردار دستگیر و ۲۷ فقره کلاهبرداری در استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ نفر کلاهبردار دستگیر و ۲۷ فقره کلاهبرداری در استان کشف شده است.

سردار جعفری افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرایی نمودن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، طرح مبارزه با کلاهبرداران و جاعلان اسناد و مدارک را از ابتدای سال جاری در سطح استان به اجرا گذاشتند.

او گفت: در راستای اجرای این طرح در مجموع ۲۷ فقره کلاهبرداری کشف شد که از این تعداد ۷ فقره از پرونده‌ها جعل بود و در این زمینه ۶ نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ارزش پرونده‌های جعل و کلاهبرداری شده برابر اعلام کارشناسان بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جعفری هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان عنوان کرد، گفت: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.