تمدید مهلت ارسال آثار هنری به مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی

 مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار هنری به مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی تا نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار هنری به مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی تا نیمه شعبان خبر داد.

حمزه زاده گفت: مسابقه مجازی نوروزی ائل آیینی در راستای حفظ و ترویج آیین‌های سنتی نوروز و ایجاد نشاط اجتماعی در میان هموطنان عزیز، با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان و موسسه آراز ایلدیریم برگزار می‌شود که به دنبال استقبال هموطنان از این مسابقه مهلت ارسال آثار هنری تا نیمه شعبان تمدید شد.

او گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، لزوم استقرار هموطنان در خانه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اوقات در خانه ماندن، علاقه‌مندان می‌توانند از تخم مرغ‌های رنگی و سفره‌های نوروزی ۹۹ خود عکس و از آیین‌های سنتی و بومی نوروزی منطقه خود فیلم‌های یک دقیقه‌ای تهیه و به این مسابقه ارسال کنند.

او افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامی el_ayini"۹۹@" عکس و فیلم‌های خود را تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۹۹ به این آدرس ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.