مدیرکل راهداری لرستان اعلام کرد؛

کاهش ۵۰ درصدی تردد‌های نوروزی در محور‌های لرستان

مدیرکل راهداری لرستان گفت: در ۱۸ روز تعطیلات نوروزی، تردد وسایل نقلیه در محور‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰.۵۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۳ فروردین ۹۹، تعداد سه میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶۷ وسیله نقلیه در محور‌های لرستان تردد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با شش میلیون و ۳۹۱ هزار و ۹۵۷ دستگاه ۵۰.۵۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین در روز سیزدهم فروردین امسال تردد ۸۷ هزار و ۱۹۰ وسیله نقلیه در محور‌های مجهز به تردد شمار استان ثبت شده، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۲۵۹هزار و ۵۳۳ وسیله نقلیه در محور‌های لرستان تردد داشته است.

شرفی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد‌های سیزدهم فروردین ۲۳.۷۵ درصد بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴.۲ کیلومتر بر ساعت و اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ ثبت شده است.

وی اظهار کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان در ۱۳ فروردین امسال ۹هزار و ۴۴۸ دستگاه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۲۷ هزار و ۵۳۱ دستگاه، ۶۶ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تعداد وسایل نقلیه خروجی نیز در این روز ۱۰ هزار و ۱۴۵ دستگاه بوده که نسبت به سال قبل با ۲۹هزار و ۹۱۲ وسیله نقلیه حدود ۶۶ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.