مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

خط انتقال آب جکیگور ترمیم و وارد مدار شد

قاسمی گفت: وقوع دو سیلاب در حوزه سرباز منجر به تخریب خط انتقال آب روستانشینان شد که با مساعد شدن شرایط، قسمت‌های آسیب دیده ترمیم شد.

قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان اظهار کرد: وقوع دو سیلاب در حوزه سرباز منجر به تخریب خط انتقال آب مجتمع روستایی جکیگور و قطع آب روستا نشینان عزیز گردید که علیرغم ارسال لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت رفع حادثه، متأسفانه به دلیل حجم سیلاب و بالا بودن سطح آب عملیات بازسازی متوقف و آبرسانی سیار در برنامه قرار گرفت.

او فزود: با مساعد شدن شرایط، قسمت‌های آسیب دیده خط انتقال ترمیم، پمپ‌ها استارت و مخزن مجتمع جکیگور آبگیری و شرایط آبرسانی پایدار شده است.

قاسمی ادامه داد: تاسیسات آبرسانی ۴۲ روستایی که در سیل قبلی دچار حادثه شده بود و همچنین ۲۱ روستایی که در سیلاب اخیر آسیب دیده اند، لایروبی، بازسازی و در مدار بهره برداری قرار دارند.

او ابراز امیدواری کرد: در رفع حوادث مشکل خاصی نداریم و زمانی که صرف شده تنها به دلیل شرایط حاکم بر منطقه جغرافیایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط شیوع کرونا و افزایش چشم گیر مصرف آب، مدیرعامل آب و فاضلاب استان از شهروندان درخواست کرد نهایت دقت را در مدیریت مصرف آب داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار