تماس‌های مسئولان لشکری و کشوری و علما با رئیس مجلس شورای اسلامی

در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا، مقامات لشکری، کشوری و علمای کشور در پیام‌های جداگانه‌ای برای بهبودی او دعا کردند.

تماس‌های مسئولان لشکری و کشوری و علما با رئیس مجلسبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ابتلای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا، مقامات لشکری، کشوری و علمای کشور در پیام‌های جداگانه‌ای برای بهبودی او دعا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، آیت الله امامی کاشانی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، آیت الله کریمی جهرمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس‌های تلفنی جداگانه با رئیس مجلس شورای اسلامی برای بهبودی و سلامت کامل وی دعا کردند.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، سعید نمکی، فرهاد دژپسند و بهرام سرمست، وزرای بهداشت، امور اقتصادی و دارایی و استاندار قم، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از فضلا، علما و مدرسین حوزه‌های علمیه و جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف کشور در تماس‌های جداگانه، بهبودی کامل و هر چه سریعتر علی لاریجانی را از خداوند مسالت کردند.

گفتنی است به دنبال بروز برخی علائم، از رئیس مجلس شورای اسلامی آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن ایشان در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
همه شوكه شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
انشااله خدا به ایشان سلامتی بده ، دمش گرم ، واقعا تو میدان بود و از خونه مثل خیلی از آقایان ننشت ، به امید بهبودی هرچه زودتر ایشان به حق علی و ال علی (ع )
آخرین اخبار