کاهش شمار قرنطینه شده‌ها در کره شمالی

رسانه‌های کره شمالی گزارش دادند شمار افرادی که در این کشور در قرنطینه بوده اند از ۲۲۸۰ نفر به حدود ۵۰۰ تن کاهش یافته است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های کره شمالی اعلام کردند در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر در کره شمالی در قرنطینه باقی مانده اند. این آمار نشان می‌دهد شمار افرادی که در کره شمالی در قرنطینه بوده اند از ۲۲۸۰ نفر به حدود ۵۰۰ تن کاهش یافته است.

کره شمالی به رغم قرنطینه مردم تاکید دارد تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در این کشور تایید نشده است.

پس از شیوع ویروس کرونا در ماه ژانویه، کره شمالی با قرنطینه هزاران نفر، اقدامات گسترده‌ای از جمله بستن مرز‌های زمینی و هوایی انجام داد.

پیش از این روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی مدعی شده بود مقامات کره شمالی به طور پنهانی به دنبال افزایش کمک‌های بین المللی برای افزایش ظرفیت درمانی و مقابله با ویروس کرونا هستند. این روزنامه مدعی شده بود بیماری همه گیر، نظام بهداشت و درمان این کشور را به خطر انداخته است.

شیوع ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در شهر «ووهان» چین آغاز شده و در حال حاضر به ۲۰۴ کشور و منطقه در جهان سرایت پیدا کرده است.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا به یک میلیون و ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر رسیده که ۵۳ هزار و ۲۰۰ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار