شناسایی ۲۳ بیمار جدید به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی گفت : با شناسایی ۲۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان کرونا در استان کرمانشاه به ۲۶۸ نفر افزایش پیدا کرده که از این تعداد ۳۰ نفر جان باخته اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز هزار و ۲۸۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند که از این تعداد هزار و ۱۲۴ نفر ترخیص شده و ۱۳۵ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او گفت : دلیل افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان، انجام تست pcr جهت بیماران سرپایی در بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: سفر میهمانان نوروزی به استان از اوایل فروردین ماه که از قبل هم قابل پیش بینی بود و هشدار‌های لازم نیز در این خصوص داده شده بود، از دیگر عوامل شیوع کرونا ویروس و افرایش مبتلایان می‌باشد.

شکیبا با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزء معدود دانشگاه‌هایی می‌باشد که مجوز انجام تست جهت بیماران سرپایی را از وزارت بهداشت دریافت کرده، گفت: در کل کشور و از بین حدود ۶۱ دانشگاه تنها ۱۹ دانشگاه مجوز انجام این امر را دریافت کرده اند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار