زور کرونا به ورزش بلاروس نرسید

بلاروس تنها کشور جهان است که با وجود شیوع کرونا همچنان رقابت‌های ورزشی در آن برگزار می‌شود.

بلاروسی ها بی توجه به هشدار های جهانی / تحریم احتمالی رویداد ها توسط هوادارانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های ورزشی در جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، اما هنوز کشوری وجود دارد که نسبت به هشدار‌ها و خطر‌ها بی توجه است. کشور کوچک بلاروس که به نوعی در قاره سبز تافته جدا بافته محسوب می‌شود همچنان رقابت‌های ورزشی خود را تعطیل نکرده است و رئیس جمهور این کشور تلاش می‌کند تا هم چیز را عادی جلو دهد.

او خودش چندی پیش و در بحبوحه شیوع این بیماری پس از رقابت‌های هاکی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ورزش چیز خوبی است و مردم تنها دست‌های خود را ضد عفونی کنند.

البته پزشکان در این کشور نظر متفاوتی دارند و به مردم می‌گویند تا خانه‌های خود را ترک نکنند و هواداران هم به محل برگزاری مسابقات نروند. کشیش‌ها هم از مردم خواسته اند تا آن‌ها به کلیسا‌ها نروند. با این حال قرار است رقابت‌های لیگ فوتبال بلاروس دوباره از سر گرفته شود و تیم‌ها به مصاف یکدیگر بروند.

مردم خیلی از این مسئله خوشحال نیستند و پس از اینکه مرگ یک نفر در پایتخت این کشور بر اثر ابتلا به کرونا تائید شد گروهی از ورزشکاران و هواداران با راه اندازی کمپینی از تحریم رقابت‌ها خبر دادند و از مسئولان خواسته اند تا مسابقات را لغو کنند. بازیکنان خارجی که در این کشور حضور دارند هم با مشکل موجه شده اند و نمی‌توانند در این شرایط بحرانی به کشور خود بازگردند.

این وضعیت در حالی توسط بلاروسی‌ها گرفته می‌شود که قاره سبز در بخش ورزش مدت‌ها است که فعالیت هایش را متوقف کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار