اقدامات کمیته امداد برای مقابله با بیماری کرونا در بین مددجویان

مدیر کمیته امداد شهرستان مرند و یامچی مجموع اقدامات این نهاد در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،رستمی  مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره )شهرستان مرند و یامچی گفت :در حال حاضر ۵۴۰۰ خانوار نیازمند و کم توان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان مرند و یامچی می باشند که کمیته امداد از زمان شیوع ویروس کرونا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را برای ۱۷۰۰ خانوار جهت خرید نیاز‌های بهداشتی واریز کرده که خانواده  ها بتوانند در مر حله اول نیاز‌های خود را تامین کنند.

او افزود: برای خانوار‌های تحت پوشش بسته‌های بهداشتی از قبیل ماسک. دستکش. مواد ضد عفونی کننده و شوینده پخش کردیم که بخش عمده این کمک‌ها از طریق خیرین یامچی و مرند تامین شده بود.

او گفت:در ادامه طرح در خانه بمانیم با کلیه خانواده‌های مدد جویان تماس گرفته شده که به هیچ عنوان برای کار‌های اداری کمیته به اداره مراجعه نکنند و در صورت داشتن مشکل با اداره تماس گرفته و مددکاران این اداره خود به خانه مددجویان مراجعه کرده و از نزدیک به مشکلات ان‌ها رسیدگی می‌کنند.

رستمی گفت:طرح غربالگری در بین مدد جویان صورت گرفت و خانواده‌هایی که دارای بیماری خاص هستند شناسایی شد و مراجعه روزانه برای پیگیری مشکلات ان‌ها  انجام می شود.

او گفت:سمپاشی خانه‌های مدد جویان را در دستور کار داریم که این کار روزانه در روستا‌ها و خانه‌های مدد جویان انجام می‌شود اموزش در خانه ماندن را به مدد جویان دادیم که به هیچ عنوان خانه خود را ترک نکنند ودر خانه بمانند تا دچار این بیماری نشوند. واین اقدامات تا آخر ریشه کنی ویروس کرونا در بین مددجویان کمیته امداد ادامه خواهد یافت.

رستمی از خیرین خواست در این روز‌های سخت مدد جویان کمیته امداد را از یاد نبرند تا همه در کنار هم  ویروس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار