دولت آبادی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

استقبال ناشران از فروش آنلاین کتاب

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان گفت: ناشران با افزایش تبلیغات برای فروش کتاب‌هایشان در فضای مجازی، اقدام به فروش آنلاین کرده‌اند.

احمد دولت آبادی مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نشر کشور گفت:تبلیغات ناشران برای فروش کتاب هایشان در فضای مجازی افزایش یافته است و ناشران به سمت فروش آنلاین کتاب هایشان روی آورده اند.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان افزود:ناشران با توجه به همکاری موسسه خانه کتاب با شرکت پست برای دریافت کمتر هزینه پست کتاب مشکلی ندارند. هزینه پستی مشخصی برای ارسال کتاب ناشران  به مخاطبان کتاب وجود دارد و مطابق وزن بسته پستی، هزینه را دریافت نمی کنند.

او با بیان اینکه در گذشته با وجود اینکه از یک سو اوضاع اقتصادی مردم مناسب نبود و از سوی دیگر قیمت کتاب افزایش یافته بود اما مردم کتاب می خریدند، ادامه داد: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا کتابفروشان و ناشران را هم تحت تاثیر قرار داده است از آنجایی که شیوع بیماری کرونا یک مسئله جهانی است کار کتابفروشان و ناشران در تمام جهان تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است.

دولت آبادی در خصوص معافیت مالی ناشران در سال جاری گفت: تا الان ناشران از پرداخت مالیات معاف بودند و دولت در این زمینه از آن ها حمایت کرده است چندین سال است که ناشران از پرداخت مالیات معاف شده اند اما هنوز وضعیت معافیت مالیاتی ناشران مشخص نیست. در اردیبهشت ماه سال جاری مشخص می شود که ناشران صد در صد از پرداخت مالیات معاف هستند یا نه شاید مانند چندین سال اخیر از پرداخت مالیات معاف باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.