اجرای ۳۵۰ هزار تن آسفالت ریزی در تبریز در سال ۹۹

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این‌که اولویت معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۹ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری است گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری ۳۵۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهری تبریز انجام می‌شود.

اجرای ۳۵۰ هزار تن آسفالت ریزی در تبریز در سال ۹۹به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،اسحقی معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در اولین جلسه عمرانی سال جدید با مدیران شهرداری و شهرداران مناطق ۱۰گانه تبریز با بیان این‌که اولویت معاونت عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۹ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری است گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری ۳۵۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهری تبریز انجام می‌شود.

اسحقی افزود: امسال بودجه عمرانی خوبی در شهرداری پیش‌بینی شده و امیدواریم با همکاری همدیگر، عملکرد قابل قبولی به مردم ارائه دهیم تا بتوانیم موجبات جلب رضایت شهروندان عزیز را فراهم کنیم.

او گفت: عملکرد ما هم به لحاظ تحقق بودجه و هم انجام پروژه‌های عمرانی در سال گذشته نشان داد که پتانسیل انجام هر پروژه‌ای را داریم.

او با اشاره به بحث آسفالت‌ریزی در معابر شهری گفت: در بحث آسفالت‌ریزی، عملکرد چشمگیری داشتیم و بیش از میزان مصوب آسفالت‌ریزی کردیم که به نسبت سال ۹۷ برابر با ۸۰ درصد افزایش داشت.

معاون عمرانی شهردار تبریز گفت: احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی، احداث پارک‌های محله‌ای با محوریت حفظ فضای سبز کف‌سازی و سیستم آبیاری، پیاده‌روسازی، تعویض جداول در معابر اصلی و مناطق خاص و بازارچه‌های محله‌ای را از جزو پروژه‌های اساسی معاونت عمرانی در سال ۹۹ است.

او افزود: علاوه بر این موارد در مناطق دهگانه شهرداری تبریز نیز پروژه‌های بزرگ عمرانی همچون تقاطع‌های غیرهمسطح، تملک باغات تبریز، احداث و تکمیل مرکز دفن پسماند‌های شهری را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.