به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس کرونا تمامی خدمات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از طریق میز خدمت الکترونیکی ارائه می‌شود.

ارائه خدمات الکترونیکی در اداره کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت الکترونیک و قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس کرونا و به‌منظور ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و همچنین افزایش رضایتمندی آنان، تمامی خدمات این اداره کل از طریق میز خدمت الکترونیکی به بهره‌برداران ارائه می‌گردد.

او اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری به نشانی الکترونیکی www.chaharmahal.frw.ir از طریق لینک میز خدمت الکترونیک و یا با دانلود اپلیکیشن اندرویدی اداره کل و نصب بر روی تلفن همراه، نسبت به ثبت درخواست مورد نظر اقدام و پیگیری نمایند.

محمدی مقدم ادامه داد: ارائه تمامی خدمات در حوزه‌های جنگلداری، جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز، زراعت چوب، حفظ و احیاء مراتع، آبخیزداری و آبخوان‌داری، آموزش مجریان و بهره‌برداران منابع طبیعی و جلب مشارکت‌های مردمی، ایجاد تشکل‌ها و تعاونی‌های منابع طبیعی، پاسخگویی به شکایات مردمی، پاسخگویی به اعتراضات مربوط به ملی اعلام شدن اراضی، پاسخ به استعلام اراضی، پاسخ به استعلام معادن، درخواست اعمال ماده ۵۹ قانون حفاظت و بهره‌برداری و ... از طریق میز خدمت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیکی یکی از شکل‌های دولت الکترونیک است که در ادارات و نهاد‌های دولتی ایجاد می‌شود تا بتوانند در بستر اینترنت و با استفاده از دستگاه‌های ارتباطی الکترونیکی و رایانه، خدمات خود را به شهروندان ارائه دهند افزود: این میز خدمت تحت سامانه الکترونیکی کار می‌کند و از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل‌حمل هوشمند قابل‌دسترس است.

محمدی مقدم خاطرنشان کرد: استقرار میز خدمت الکترونیکی سبب کاهش مراجعات حضوری ارباب‌رجوع، کاهش هزینه‌ها و خطرات رفت‌وآمد‌های مراجعین، شفافیت در اطلاع‌رسانی، صرفه‌جویی در زمان و وقت مراجعین، ایجاد آسودگی خاطر مردم و کاهش تشویش و نگرانی‌های عمومی در مواقع اضطراری می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی حبیبی
۲۳:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
تجدید نظر درمورد رای کمیته فنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا سنوات قبل مارا اداره نمیده
آخرین اخبار