تقویت زیرساخت‌ها به جای اجرای پروژه‌های خرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : به منظور ایجاد «جهش تولید»، به جای اجرای پروژه‌های خرد باید تقویت زیرساخت‌ها تقویت کنیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : جهش به معنی پیشرفت سریع و یکباره است از این رو باید تمام توان خود را در این زمینه به کار گیریم.

او با تاکید بر اینکه نتیجه گیری باید در دستور کار قرار گیرد، گفت : باید پروژه‌هایی را بتعریف کنیم که بتوانند در سال ۹۹ منجل به جهش تولید شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: اعتبار دولتی زیادی برای جهش اقتصادی نداریم از این رو باید موانع پیش روی سرمایه گذاری برطرف کنیم تا جهش تولید با کمک خود مردم ایجاد شود.

سالاری گفت: اگر بتوانیم زیرساخت‌های تولید و صادرات را فراهم‌کنیم بدون شک جهش اقتصادی در استان کرمانشاه منجر می‌شود.

او گفت: در سال ۹۹ نمی‌توانیم اعتبارات را خرد کنیم، زیرا باید به پروژه‌های کلانوزیر ساختی بپردازیم تا راه برای جهش تولید فراهم شود.

معاون هماهنگی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های سال گذشته را پیگیری کنیم، افزود: از سال گذشته به دنبال ایجاد ۶ هزار واحد تولیدی بودیم که این پروژه در امسال نیز می‌تواند منجر به جهش تولید شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: پروژ‌هایی که سازمان اب منطقه‌ای کرمانشاه برای جهش تولید معرفی کرده است کمترین وابستگی را به دولت دارند.

بهرام درویشی افزود: ۴۲ میلیون متر مکعب آب صنعت بدون استفاده پشت سد‌های استان داریم که می‌توانیم از آن برای رسیدن به تولید بیشتر استفاده کنیم.

او گفت: همچنین این آمادگی را داریم که در صورت تامین اعتبار و تکمیل شبکه‌های آب رسانی زمینه را برای رونق بیشتر کشاورزی و تولید این محصولات فراهم کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار