قدردانی آیت الله عبادی از همکاری مردم برای قطع زنجیره بیماری کرونا

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی از همکاری مردم برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان گفت:اولین مسئله‌ای که در هر جامعه‌ای برای الزام به تعهد به قوانین و مقررات مطرح است، فلسفه‌ی وجود نیروی انتظامی است.

او افزود: امروز مسئولیت نیروی انتظامی بسیار گسترده است و در کنار آن مسائل فوق العاده‌ای که پیش می‌آید، افراد بر اساس توان، ایمان و تعهدی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، در انواع و اقسام مسائل غیر از وظایف قانونی خود نیز حلال مشکلات هستند.

ٖآیت الله عبادی بیان کرد: یکی از موارد بسیار حساس در مسئله بیماری کرونا، پیشگیری از سرایت جمعی آن است بنابراین نیازمند همکاری همه جانبه از ناحیه‌ی نهاد‌های مختلف طلب می‌کند، اما آن نهادی که نظارت میدانی و الزام در جهت التزام مقررات را به دوش می‌کشد، نیروی انتظامی است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد:از صبر و حوصله‌ی مردم نیز باید بسیار تشکر و قدردانی کرد که برای قطع زنجیره‌ی شیوع بیماری کرونا اینگونه همکاری کردند.

او اظهار کرد: در هر قشری افرادی هستند که سر سختی نشان دهند، اما اکثریت جامعه تعهد و التزام خود را در این مسئله‌ی بزرگ اجتماعی (بیماری کرونا) که حفظ جان مردم در میان است، نشان داده اند و متعهدانه گوش کرده و در خانه مانده اند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.