سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای خبر داد؛

برگزاری دوره‌های خودخوان فرصت‌های بالندگی حرفه‌ای

مقاره زاده گفت: با توجه به شرایط فعلی و جلوگیری از گسترش کرونا دوره های بالندگی حرفه ای به طور خودخوان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه مقاره زاده سرپرست مدیریت بالندگی حرفه ای، از برگزاری فرصت‌های بالندگی حرفه‌ای به صورت دوره‌های خودخوان خبر داد و اظهار کرد: سامانه یادگیری الکترونیکی به نشانی ۱۰.۹.۲۹.۸۶ قابل دسترسی برای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور است.

مقاره زاده، همراهی  مردم و در مجموعه دانشگاه عوامل دست اندرکار شامل رئیس دانشگاه، اعضاء هیئت علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال جاری برای مقابله با ویروس کرونا را تبلوری از حس مسئولیت پذیری جمعی خواند و افزود: قطعا در این بحران تعاملات اثرگذار خانواده دانشگاه فرهنگیان در عرصه‌های مختلف، زمینه قطع زنجیره انتقال این ویروس را مهیا و با هموار کردن مسیر سلامت جامعه برکت و سلامتی را برای همه به دنبال خواهد داشت.

او در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی کشور از تلاش این مدیریت برای آغاز فعالیت‌ها در سال جدید سخن گفت و اظهار کرد: در همین خصوص امکان و تسهیل برگزاری دوره‌های بالندگی حرفه‌ای به صورت دوره‌های خودخوان در استان‌های سراسر کشور مهیا شده است.

سرپرست مدیریت بالندگی حرفه‌ای دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به دسترسی قبلی برخی استان‌ها به سامانه یادگیری الکترونیکی تصریح کرد: تمام پردیس‌های استانی می‌توانند برای دریافت کد ورود با این مدیریت در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار