جهادگران بسیجی روزانه ۵۰۰ عدد ماسک برای مقابله با ویروس کرونا تولید می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت : جهادگران بسیجی خواهر این شهرستان روزانه ۵۰۰ عدد ماسک برای مقابله با ویروس کرونا تولید می‌کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه پاسدار مرادعلی حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت : کارگاه تولیدی ماسک جهادگران بسیجی قصرشیرین بیش از یک هفته است که کار خود را آغاز و در مدت فعالیت خود در مجموع ۵۰۰ هزار عدد ماسک تولید و آن را به صورت رایگان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.

او گفت : با توجه به کمبود ماسک در شهرستان، این گروه جهادی بسیجی با همکاری خیران مواد اولیه تهیه ماسک را تامین و کار دوخت ماسک جهادگران بسیجی این شهرستان انجام می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: همچنین ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان در چندین نوبت ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و محلات سطح شهر را انجام داده و ۲ هزار بطری مواد ضدعفونی را در بیان نیازمندان توزیع کرده است.

 پاسدار حسنی افزود: ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان همچنین در راستای مقابله با ویروس کرونا، ۲۰۰بسته غذایی را در بین نیازمندان این شهرستان شامل اقلام اساسی و هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توزیع کرده است.

او افزود: همچنین نیرو‌های بسیجی این شهرستان در طرح ایست و بازرسی و کنترل ورودی و خروجی شهرستان و ضدعفونی خودرو‌های ورودی به شهر با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت بسیار خوبی دارند.

او گفت: از مردم می‌خواهیم که با ماندن در منازل خود به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار