بیش از یک هزار و ۴۰۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از انجام یک هزار و ۴۴۳ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان‌های عمومی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدعلی قادری اردکانی نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، در نشست ستاد نوروزی دانشگاه که امروز پانزدهم فروردین برگزار شد، از انجام یک هزار و ۴۴۳ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان‌های عمومی استان در پانزدهمین روز از فروردین سال ۹۹ خبر داد.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از سوی کارشناسان حوزه بهداشت دانشگاه، به ۵۵۴ نفر از مردم استان، مشاوره روانشناختی ارایه شد.

او با بیان اینکه در پانزدهمین روز از فروردین سال جدید، ۵۷ مورد ماموریت از سوی تیم‌های واکنش سریع استان انجام شد، افزود: در این بازه زمانی، ۵۲ هزار و ۴۴ مورد تب سنجی نیز در استان صورت گرفت.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بازدید ۱۰ پایانه مسافربری در استان فارس، بیان کرد: ۷۹ تالار پذیرایی، رستوران، چلوکبابی، هتل، مسافرخانه، مهمانپذیر و آرایشگاه متخلف نیز در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و تعطیل شد.

قادری، بازدید از ۴ کارخانه، ۳ کارگاه، ۲ شرکت و ۱۲ داروخانه در سطح شهر را از خدمات معاونت غذا و داروی دانشگاه در روز پانزدهم فروردین برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار