ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در دوران کرونا، پیام‌رسان‌ها به برگزاری جلسات آنلاین کمک کردند

سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در فضای مجازی از روزهای مقابله با ویروس کرونا نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام از شیوه کاری خود در روز‌های مقابله با ویروس کرونا نوشت. او علاوه بر بیان حس و حال خود، از کارآمدی پیام‌رسان‌های داخلی و کمک‌رسانی آنان به ایجاد جلسه‌های آنلاین گفت.

ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت:

"بهار در پاستور!

همچنان در طبقه اول ساختمان قدیمی پاستور مستقر هستم. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلسات را برگزار می‌کنیم. بخش مهمی از مأموریت‌ها هم به صورت دورکاری، جمع و جور می‌شود.

در دوران کرونا، پیام رسان‌ها کمک زیادی به برگزاری آنلاین جلسات و یا ارتباطات غیرتصویری خانواده‌ها وگروه‌ها کرده است. مدیریت داشته‌ها، یعنی استفاده بهینه از همه ظرفیت‌هایی که در اختیارمان است. از آن‌ها غافل نشویم.

***پی نوشت***

بهار تو باغچه‌ی کوچک دفتر ما زیبا و دل انگیز است. با همین چند نفر همکار دفتر، به باغچه می‌رسیم و لذتش را می‌بریم. در کنار همه سختی‌ها و مصائب ویروس کرونا، از هوای پاک و آسمانی آبی و مناظر دل انگیز بهار هم استفاده کنیم. عمر بهار کوتاه است.

در فضای مجازی خواندم که پیرمرد ۹۰ ساله موقع ترخیص از بیمارستان گریه می‌کرد. دلیلش را پرسیدند، پاسخ داد که من ۲۴ ساعت زیر اکسیژن بودم و الان باید این صورتحساب را پرداخت کنم. چطور است که ۹۰ سال اکسیژن حیات بخش و مجانی را استشمام کردم و قدر نعمت الهی را ندانستم. سعدی علیه الرحمه چه زیبا و دقیق فرمود:

«هر نفسی که فرو می‌رود، ممدّ حیات است و، چون بر می‌آید، مفرّح ذات!

پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب!

از دست و زبان که بر آید، کز عهده شکرش به در آید.» "


بیشتر بخوانید: رهبری فرقی بین دولت و حاکمیت قائل نیستند! 


.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار