به مناسبت روز جوان

قدردانی استاندار مازندران از مجاهدت‌های جوانان در مقابله با کرونا

استاندار مازندران در سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع)، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جوانان در مقابله با کرونا در بخش‌های مختلف قدردانی کرد. ‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زادگان استاندار مازندران در سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، در پیامی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جوانان در مقابله با کرونا در بخش‌های مختلف صمیمانه قدردانی کرد. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بنام خدا

جوانان؛ پایه‌های راسخ و استوار سربلندی، اعتلا و تحرک جامعه در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی محسوب می‌شوند و با ابتناء به این نیروی شگرف و بالنده بود که پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه ماندگار دوران دفاع مقدس و مقطع سازندگی و شکوفایی ایران اسلامی در بخش‌های مختلف در سایه رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری رقم خورد.

امروز بر ماست تا با ایجاد بستر‌های لازم و تمهید امکانات مناسب برای آنان و تبیین شخصیت الگو و اسوه‌ی جوان حماسه کربلا، حضرت علی اکبر (ع) زمینه نقش آفرینی آنان را بنحو بایسته تری در تحولات بزرگ کشور و بخش‌هایی که بیش از پیش در آن‌ها به خودکفایی و استقلال نیازمندیم، فراهم نماییم.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده، ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از تلاش‌ها و اقدامات جهادی و خالصانه تمامی جوانان در مقابله با بیماری منحوس کرونا؛ که در قالب جوانان بسیجی، نیرو‌های خودجوش و سمن‌ها با تولید ماسک، گان و مشارکت در عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر سعی وافر کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

و همچنین جوانانی که در پارک علم و فناوری، دانش و فناوری را در خدمت تولید محصولات بهداشتی و طراحی سامانه‌های مورد نیاز در این روز‌های سخت قرار دادند و با راه اندازی پویش‌های رسانه ای، آگاه کننده، تبلیغی و ترویجی برای رعایت موازین بهداشتی و اصول پیشگیرانه بسیار کمک و همراهی نمودند بویژه مجاهدتی که در روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بخرج داده اند و همچنان نیز در تداوم این راه دشوار در کنار مردم و مدیران به ایفای نقش می‌پردازند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند قادر متعال؛ برای آنان عزت، سربلندی و عافیت آرزو می‌نمایم.

جوانان خلاق و متفکر، ثروت واقعی در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی هستند، انتظار دارم مدیران دستگاه‌های اجرایی، در عمل از خلاقیت ها، مشورت‌ها و ایده‌های موثر نسل جوان به عنوان مشاوران آگاه در مسیر توسعه مازندران بهره گیری کنند.

احمد حسین زادگان
استاندار مازندران
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.