فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

تا ریشه کن شدن کرونا در کنار مردم می‌مانیم

سردار جمال شاکرمی گفت: سپاه امیرالمومنین تا ریشه کن شدن کرونا در کنار مردم خواهد بود و فردا نیز شهرستان آبدانان گند زدایی خواهد شد.

تا ریشه کن شدن کرونا در کنار مردم می‌مانیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: همانطور که قول داده‌ایم تا ریشه کن شدن بیماری کرونا در کنار مردم خواهیم ماند.

او افزود: کار گند زدایی و ضد عفونی معابر در دیگر شهرستان‌های استان ادامه خواهد داشت و از توان گردان‌های عاشورا، امام حسین (ع)، بیت المقدس و امام علی (ع) و ظرفیت‌های موجود در دیگر دستگاه‌ها استفاده خواهیم کرد و امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم این ویروس منحوس را از کشور بزداییم و ان‌شاءالله گروه‌های جهادی و بسیجیان فردا نیز با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای گندزدایی شهر آبدانان اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان داشت: سپاه و بسیج بر اساس رسالت و تکالیفی که بر عهده دارند موظف هستند در کمک به دستگاه‌های نظام، اقدام و پشتیبانی لازم را انجام دهند.

او تصریح کرد: مردم بر اساس دستور رهبری که فرمودند توصیه‌ها و هشدار‌های وزارت بهداشت برای پیشگیری از شیوع و ابتلاء به این ویروس لازم‌الاجرا است باید رعایت کنند چرا که امروز تنها مسئله‌ای که مورد تأکید است ماندن در خانه و رعایت مسائل بهداشتی و درمان است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.