ضرورت حفاظت از موقعیت شغلی كارگران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: فعالان اقتصادی ضمن مقاومت در برابر شرایط فعلی برای حیات تولید و پاسداری از اشتغال و معیشت کارگران تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در جلسه شورای مدیران داخلی منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: فعالان اقتصادی ضمن مقاومت در برابر شرایط فعلی برای حیات تولید و پاسداری از اشتغال و معیشت کارگران تلاش کنند.

او با اشاره به شیوع کرونا در کشور افزود: یک بار دیگر در آزمونی سخت قرار گرفته ایم که بی شک شکوه، ایستادگی و مقاومت و پایمردی می تواند پیروزی دیگری را برای مان به ارمغان بیاورد.


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: این روز‌ها، هم توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی صنعتگران است و هم شهروندان با تداوم حرکت چرخه‌های اقتصادی کشور می‌توانند دلگرم به ادامه مقاومت خود در برابر بیماری کرونا باشند.

او ضمن تاکید بر ایستادگی در حفظ تولید و تداوم شرایط کار و حفظ موقعیت شغلی افراد افزود: حضور امروز ما و خدمت رسانی به اقتصاد کشور مدیون سال‌ها تلاش و ایستادگی بوده است بنابراین برما تکلیف است با قدرت و همت بکوشیم ضمن حفاظت از چرخه تولید و استمرار آن نسبت به تحقق شعار سال برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.

ثناگو ایثار و جانفشانی کادر پزشکی کشور را در قالب مدافعان سلامت حرکتی بزرگ و الگویی مناسب برای همه دانست گفت: از همه فعالان اقتصادی می خواهیم تا سهم خود را در حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال کارگران در این شرایط، به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.