دعوای رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک با یوفا بالا گرفت

اتحادیه فوتبال بلژیک پس از تهدید یوفا تصمیم گرفته است لیگ برتر خود را پیگیری کند.

دعوای رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک با یوفا بالا گرفتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز،  شیوع ویروس کرونا باعث شده رقابت‌های مختلف ورزشی از جمله لیگ‌های معتبر فوتبال جهان لغو و به زمان دیگری موکول شوند.

اتحادیه فوتبال بلژیک اعلام کرد تیم کلوب بروژ با ۷۰ امتیاز قهرمان فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر فوتبال این کشور شده است.  یوفا هم طی بیانیه‌ای از فدراسیون فوتبال بلژیک درخواست کرد در مورد اعلام قهرمان فوتبال کشورش دست نگه دارد که این موضوع با مقاوت فدراسیون فوتبال بلژیک و شخص مهدی بیات رئیس این فدراسیون رو به رو شد. یوفا هم فدراسیون فوتبال این کشور را تهدید کرد که اگر لیگ را به اتمام برساند از حضور نمایندگانش در مسابقات معتبر اروپایی جلوگیری می‌کند.

حالا اتحادیه فوتبال بلژیک به دنبال راه حلی است تا ضمن متقاعد کردن یوفا برای سرنوشت لیگ فوتبال کشورش چاره‌ای بیاندیشد و به همین منظور مهدی بیات رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک با الکساندر چفرین تشکیل جلسه داد و سعی کرد باز هم حرف خود را به کرسی بنشاند.

چفرین در مصاحبه با زد دی اف اظهار کرد: آن‌ها فکر می‌کنند فوتبال جاده یک طرفه‌ای است که با لاین ۲ طرفه می‌توانند قوانین را دور بزنند. وقتی می‌توان در انتهای آوریل، فوتبال را بدون حضور تماشاگر برگزار کرد، مقاومت فوتبال بلژیک را نمی‌فهمم! هیچ فوتبالی در هیچ کجای دنیا به آخر خط نرسیده است. من موضع آن هارا نمی‌فهمم.

به نظر می‌رسد رایزنی ۲ طرف در خصوص فوتبال این کشور همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: یک ایرانی از تعطیلی لیگ برتر فوتبال بلژیک دفاع کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار