تشریح روش‌های غیر حضوری رسیدگی به درخواست‌ها در کمیته امداد قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، ثبت درخواست‌های مددجویان به صورت اینترنتی یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با تشریح روش‌های غیر حضوری رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان در دوره شیوع بیماری کرونا گفت: مددجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.ir درخواست‌های مورد نظر خود را ثبت کنند و این درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

صیادی اعلام کرد: در صورتی که متقاضی به هر دلیلی امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند که در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.

او تصریح کرد: افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند هم می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷درخواست خود را به صورت فایل صوتی، نمابر و رایانامه با ذکر شماره تلفن و آدرس محل سکونت، ثبت کنند تا مددکاران کمیته امداد در کمترین فاصله زمانی به این درخواست‌ها رسیدگی کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یادآورشد: شماره تماس ۳۳۸۰۸ نیز شماره استانی کمیته امداد استان است که برای ارتباط مددجویان و سایر افراد و حتی دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.