کاهش فوتی‌های تصادفات اسفند ۹۸ در قزوین

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین از کاهش ۳۶ درصدی کشته‌های سوانح رانندگی در اسفند ماه پارسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ولیزاده مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در اسفند ماه پارسال بر اثر سوانح رانندگی ۲۰ مرد و ۳ زن جان باختند که نسبت به آمار به مدت مشابه سال قبل، ۳۶ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی بیشترین موارد مرگ و میر را مربوط به حوزه برون شهری با ۱۵ مورد بیان کرد و گفت: ۴ مورد درون شهری و ۴ مورد هم در جاده‌های روستایی مرگ بر اثر سوانح رانندگی رخ داده است.

او با اشاره به کاهش ۴۲ درصدی آمار مصدومان هم گفت: در این مدت ۲۴۳ مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی استان مراجعه کرده است که از این تعداد ۱۸۵ نفر مرد و ۵۸ نفر زن بودند.

ولیزاده گفت: همچنین در این مدت طبق اعلام پلیس، سه نفر فوتی غیر ترافیکی در خارج از حریم جاده و یک نفر فوت متعاقب تصادف با فاصله بیش از یک ماه داشته ایم که مطابق مصوبه کمیسیون ایمنی راه جزو آمار فوق لحاظ نگردیده است.

او اضافه کرد: با توجه به احتمال فوت برخی از بیماران در مراکز درمانی خارج از استان، آمار ذکر شده نهایی نیست و ممکن است پس از تجمیع تغییر کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار